Thursday, August 6, 2009

Kursus Peningkatan Profesional GPI Perak Tengah

Program yang sangat diperlukan bagi meningkatkan lagi kefahaman dan pengetahuan terkini dalam merangsang pengajaran dan pembelajaran yang berkesan. Ini adalah matlamat Kursus Peningkatan Profesional GPI Daerah Perak Tengah hari ini 6 Ogos 2009.

Kami GPI Daerah ini amat berterima kasih kepada barisan jawatankuasa & urusetia termasuk pihak Institut Perguruan Tuanku Bainun yang telah dapat memanfaatkan ruang peruntukkan LADAP buat kami. Sesi pertama Kefahaman KLAQ Kem Literasi Al-Quran disampaikan oleh Ust Mohd Shahril - Guru j-QAF SKDS. Sesi kedua disampaikan oleh Ust Shamsul Arifin Supian (Johan Qari 2008) dengan pengisian Tahsin Al-Quran. Ianya sangat menarik dan tumpuan peserta memuaskan.
Setelah rehat tengahari diisi pula slot Mantapkan Jawi & Akhbar Jawi Dalam P&P. Penyampai ilmu yang menarik ini pula disempurnakan oleh Pakar Ejaan Jawi KPM Ustaz Salehuddin Hj Arshad (Pegawai Khas Pendidikan Islam Dae. Hilir Perak). Alhamdulillah seramai 50 orang peserta telah berpuas hati di kursus seumppama ini. Moga usaha seumpama ini akan dapat diteruskan kelak.

No comments:

Khatam al-Quran Peringkat SK Lambor Kanan 2010

Sekilas Pandang

Related Posts with Thumbnails

Terdahulu d' Lambor Kanan

Powered by Blogger Widgets

Setia Bersama..

RUANG IKLAN

RUANG IKLAN