Tuesday, November 4, 2008

IKLAN DARI EDUWEBTV

Salam Sejahtera!

Sekalung penghargaan dan terima kasih diucapkan kepada anda semua di atas maklum balas dan cadangan anda yang telah diberikan terhadap EduWebTV. Kami berharap agar anda terus melayari www.eduwebtv.com dan memberi sokongan kepada EduWebTV. Segala sokongan yang diberikan amat kami hargai.

Terkini, kami di EduWebTV sedang menganjurkan satu Pertandingan Videografi yang bertajuk Pertandingan Pelajar Penyayang bersempena musim cuti sekolah akhir tahun 2008 yang akan datang. Bertemakan “sumbangan saya dan sekolah kepada masyarakat semasa cuti sekolah”, pertandingan ini bertujuan untuk menggalakkan pembabitan murid-murid sekolah rendah dan menengah diseluruh negara untuk berjinak-jinak dengan dunia multimedia khususnya penggunaan kamera video di samping mempromosikan tempat-tempat menarik di Malaysia untuk dilawati bersempena cuti sekolah sekaligus melalui pertandingan ini kesedaran para pelajar dan peranan sekolah untuk lebih peka kepada masyarakat sekeliling dapat ditingkatkan.

Pendaftaran PERTANDINGAN VIDEO PELAJAR PENYAYANG telah dibuka sekarang. Maklumat lanjut berkenaan pertandingan tersebut boleh didapati di laman web rasmi EduWebTV www.eduwebtv.com/pertandingan di mana borang penyertaan boleh diperolehi di pautan tersebut. Diharapkan anda tidak ketinggalan untuk merebut peluang keemasan ini. Jadikannya sesuatu kebanggaan kepada sekolah dan rakan-rakan anda. Teruskanlah melayari laman web rasmi EduWebTV di www.eduwebtv.com

Laman Teknologi Pendidikan Untuk Semua!

No comments:

Khatam al-Quran Peringkat SK Lambor Kanan 2010

Sekilas Pandang

Related Posts with Thumbnails

Terdahulu d' Lambor Kanan

Powered by Blogger Widgets

Setia Bersama..

RUANG IKLAN

RUANG IKLAN