Tuesday, October 21, 2008

YA ALLAH SIHATKAN WARGA PENDIDIK & STAF SKLKn

Ya Allah Ya Maha Pemberi Penawar bagi segala penyakit, Dikau sihatkanlah warga kerja SKLKn ini dari segala penyakit samaada yang jelas mahupun tidak nyata...Ampuni dosa - dosa kami dan kiranya dosa kami ini besar, jangan Dikau uji kami dengan ujian yang tidak dapat kami hadapi. Amin Ya Rabb.

Hari ini tiada Ustazah Sabtiah??? setelah beberapa ketika barulah sedar hasil maklumat tepat menyatakan bahawa beliau sedang ditahan di wad perempuan, Hospital Changkat Melintang. Hasil risikan menyatakan sedikit salah makan, lalu dalam keadaan geram lipan pula 'mengetit' dan berakhir dengan naik darah (Darah Tinggi) lak. So perintah doktor perlu diakur lalu direhatkan seketika di wad. Moga Allah akan menghadirkan kesihatan utknya.

Manakala Usth Nurulshareen pula (gambar pilihan okt) sedang berurusan di Hospital Besar Ipoh. Ini lain kisahnya sedikit ujian dari ALLAH bagi suaminya dalam usaha mendapatkan rawatan lanjut mengesan penyakit.Moga ALLAH akan permudahkan hasil usaha dan doa hamba-hambanya. Amin Ya Rabbb....ShafakaLLAHu......

No comments:

Khatam al-Quran Peringkat SK Lambor Kanan 2010

Sekilas Pandang

Related Posts with Thumbnails

Terdahulu d' Lambor Kanan

Powered by Blogger Widgets

Setia Bersama..

RUANG IKLAN

RUANG IKLAN