Wednesday, April 6, 2011

Meraikan mereka seadanya.



Guru Besar bersama mereka yang diraikan

Sopan santunnya mereka, harap-harap enjoy le ya...

Ate kome bertiga je ke? mana Ustazah Sabtiahnye?

Kami berempat nie, sopan santun juga, TQ Azran selaku JK Rakaman & Tempahan


Senyum terpaksa... perutnya siap sedia, bila nak mula?

5.4.2011 Restoren Rumah Rehat Pulau Cempaka Sari, Parit menjadi lokasi kami Kelab BAGUS meraikan 3 rakan sejawat yang telah pun diarahkan bertukar. Mereka adalah Pn. Normala Bahtiar (23 tahun berkhidmat) , En. Ah Zahadi (8 tahun berkhidmat) dan Ustaz Fikri Hakim (9 bulan). Kehadiran 70% ahli Kelab BAGUS, telah memeriahkan suasana yang dipengerusikan oleh Ustaz Shariffuddin selaku Timbalan Pengerusi Kelab BAGUS, SK Lambor Kanan.

Apa le mereka borakkan, jangan mengumpat kume udah le...

Selesai santapan makan tengahari, sesi ucapan dan penyampaian hadiah diadakan termasuk meraikan ahli kelab yang menyambut ulangtahun kelahiran mereka pada tahun 2011 ini. Alhamdulillah segalanya berjaya lancar dan syabas diucapakan kepada JK yang terlibat menjayakannya.
Bendahari yang bersungguh menjayakan program ini, t. kasih

* Jadikan segala apa yang diungkapkan menjadi pemangkin semangat buat seluruh warga SK Lambor Kanan. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. Ukhuwah berpanjangan buat kita semua. amin...

1 comment:

nawal said...

alhamdulillah,semoga yang diraikan hepi melaksanakan tugas di tempat y baru.nawal ucapkan tahniah.maaf,x dpt bersama2 di sana,coz dah stat amik cuti.

Khatam al-Quran Peringkat SK Lambor Kanan 2010

Sekilas Pandang

Related Posts with Thumbnails

Terdahulu d' Lambor Kanan

Powered by Blogger Widgets

Setia Bersama..

RUANG IKLAN

RUANG IKLAN