Monday, April 4, 2011

Johan Bola Jaring (12 Tahun) MSSD Perak Tengah 2011

aksi GA & GS SK Lambor Kanan pemangkin kemenangan

SABTU , 2/4/2011 telah berlangsung kejohanan Bola Jaring MSSD Perak Tengah Bawah 12 Tahun. Padang SK Lambor Kanan sekali lagi diberi penghormatan menjadi tuan rumah. 8 Pasukan telah meradu tenaga, setelah menjadi johan dan naib johan zon masing-masing.

Pasukan tuan rumah SK Lambor Kanan yang sebelum ini telah menjadi Johan Zon Bota, tidak menghadapi halangan besar dengan memperolehi kemenangan dalam kesemua perlawanan yang dipertandingkan seterusnya berjaya merangkul Johan Daerah Perak Tengah 2011 bawah 12 Tahun. Perlawanan akhir telah pun mempertemukan SK Belanja mewakili Zon Parit dan berjaya menewaskan mereka dengan jaringan 10 - 2. Tahniah diucapkan kepada Pasukan SK Lambor Kanan bersama keringat pelatih-pelatih hebat diketuai Cikgu Siti Fatimah Zainol , Puan Nurul Fitri dan beberapa angkatan jurulatih yang semestinya hebat.


Keputusan final Bola Jaring MSSD Perak Tengah bawah 12 Tahun :
1. SK Lambor Kanan (Zon Bota)
2. SK Belanja (Zon Parit)
3. SK Dato Sagor (Zon Kg Gajah)
4. SK Bota Kanan (Zon Bota)

Kami seluruh warga SK Lambor Kanan mengucapkan syabas dan semoga berjaya keperingkat seterusnya yang dijadualkan akan berlangsung pada 22-24 April 2011 , di Daerah Hilir Perak.

No comments:

Khatam al-Quran Peringkat SK Lambor Kanan 2010

Sekilas Pandang

Related Posts with Thumbnails

Terdahulu d' Lambor Kanan

Powered by Blogger Widgets

Setia Bersama..

RUANG IKLAN

RUANG IKLAN