Tuesday, February 8, 2011

Kejohanan Bola Baling MSSM Zon Bota

memulakan jadual perlawanan sukan 2011

SK Lambor Kanan menjadi lokasi tuan rumah Kejohanan Bola Baling MSSM Zon Bota Sekolah Rendah 2011. Kejohanan yang mengambil masa 2 hari (petang) telah mengumpulkan sejumlah pasukan bagi mencari bakat-bakat muda untuk mewakili Zon Bota ke peringkat Daerah Perak Tengah. 7 & 8hb. Febuari tarikh dipilih dan sesungguhnya kerjasama seluruh tenaga dalam menjayakan kejohanan ini amat membanggakan. Alhamdulillah ianya berlangsung dalam suasana semangat kesukanan yang jitu.

suntikan semangat dan psiko dari jurulatih

13 pasukan kategori lelaki telah bertanding pada hari Isnin (semalam) yang menyaksikan SK Lambor Kanan hanya berjaya menjuarai kumpulan B, namun tewas di peringkat separuh akhir ditangan Pasukan SK Seri Iskandar. Manakala 2011 menyaksikan SK Bota Kanan menjuarai kategori ini dengan menewaskan SK Seri Iskandar.

Sedia berkhidmat di gelanggang 'A'

Hari ini 8.2.2011, Kategori Perempuan pula sedang berlangsung. Sekali lagi SK Lambor Kanan menjuarai kumpulan B dan kini sedang mencongak tempat untuk lebih mara ke perlawanan akhir. Warna warni suasana kejohanan mengambarkan semangat yang tinggi dari seluruh pasukan yang hadir menyertai kejohanan ini. Moga kejayaan dalam sukan akan dapat sering dengan kejayaan gemilang akademik dan pendidikan Islam dalam situasi pembelajaran di sekolah.

Petugas yang setia di gelanggang 'B'

Tahniah dan terima kasih buat seluruh warga kerja Zon Bota dalam menjayakan program seumpama ini. Yang menang kan terus berjuang dan yang kalah pastikan bersemangat berterusan.

No comments:

Khatam al-Quran Peringkat SK Lambor Kanan 2010

Sekilas Pandang

Related Posts with Thumbnails

Terdahulu d' Lambor Kanan

Powered by Blogger Widgets

Setia Bersama..

RUANG IKLAN

RUANG IKLAN