Wednesday, April 27, 2011

SELAMAT BERKUNJUNG & TAHNIAH BUAT DATO' PENGARAH PELAJARAN PERAK

DatoMohd. Rauhi bin Mohd. Isa,
Pengarah Pelajaran Perak 2011

JUMAAT 22 April 2011 , Kejutan dengan kunjungan Dato' Pengarah Pelajaran Negeri Perak DatoMohd. Rauhi bin Mohd. Isa, DPMP., PMP., KMN., AMP., PPT. ke sekolah kami. Bermula dipagi hari ini yang mengambarkan pergerakan dan persediaan guru-guru dan pelajar untuk program masing-masing. Seramai 9 orang pelajar dari Pasukan Bola Jaring sekolah kami yang mewakili Daerah Perak Tengah berkumpul untuk bergerak dan manakala kami guru-guru lelaki dijadualkan mendirikan khemah Pengakap di Kem Kota, Layang-layang Kiri.

Sejurus sahaja beberapa minit kami masing-masing bergerak membawa matlamat kejayaan, kami dilontarkan satu pesanan ringkas sms dari Puan Noraishah menyatakan bahawa Tuan Pengarah Pelajaran Perak , Dato Mohd Rauhi b. Mohd Isa tiba diperkarangan sekolah.

Sesungguhnya kehadiran mengejut ini penuh bermakna walaupun hanya seketika. 2 kelas dikunjungi olehnya memperlihatkan betapa beliau sangat prihatin dalam memastikan proses P & P sentiasa berada dalam keadaan terbaik. Singgahan seketika ini merupakan kunjungan rawak beliau dalam perjalanan menuju ke sekolah-sekolah sekitar Perak Tengah. Syabas dan tahniah buat Puan Noraishah dan Ustazah Zuraidah yang dikunjungi ketika mana P & P mereka berlangsung di Tahun 5 & Tahun 6.

No comments:

Khatam al-Quran Peringkat SK Lambor Kanan 2010

Sekilas Pandang

Related Posts with Thumbnails

Terdahulu d' Lambor Kanan

Powered by Blogger Widgets

Setia Bersama..

RUANG IKLAN

RUANG IKLAN