Monday, March 1, 2010

KBS Fasa 1/2010


Sekitar Kem Bestari Solat Fasa I, Alhamdulillah dalam keadaan yang sederhana kami GPI & j-QAF team telah dapat menyelesaikan program ini. Dengan bilik solat yang terhad muatannya maka kami terpaksa bergilir untuk menyempurnakan solat fardu. Kelas yang terlibat dalam KBS kali ini adalah dari Tahun 1 hingga 5.


Tahniah kepada Ustazah Sabtiah , Ustazah Zuraidah , Ustazah Nawal , Ustazah Norlela & Ustaznya yang berjaya menjalankan program tersebut. Walaupun murid dan ibu bapa penjaga terlebih dahulu dimaklumkan tentang program tersebut namun masih ada ibu bapa penjaga yang tidak puas hati anak2nya pulang lewat. Inilah realiti masa kini , demi kelangsungan anak2 untuk menanamkan semangat peribadatan terutama dalam hal-ehwal solat sewajarnya masalah2 kecil seumpama pulang lewat untuk selesaikan solat tidak timbul.



Hakikat ini perlu diakui bahawa peranan GPI & Guru j-QAF sekolah adalah sebagai pembantu dan pembimbing murid untuk bersolat. Moga kesedaran ini dapat dimanifestasikan oleh ibu bapa penjaga dirumah selaku ketua institutsi keluarga yang harmoni diredhoi ALLAH.

No comments:

Khatam al-Quran Peringkat SK Lambor Kanan 2010

Sekilas Pandang

Related Posts with Thumbnails

Terdahulu d' Lambor Kanan

Powered by Blogger Widgets

Setia Bersama..

RUANG IKLAN

RUANG IKLAN