Tuesday, March 30, 2010

Juara Bola Jaring Telah Ditentukan, SK Lambor Kanan & Bota Menang

Beginilah resam permainan kalau menang kita sembang kalau kalah, faham2 ajelah. Zon Bota yang terdiri daripada SK Lambor Kanan, 2 org pemain SK Telok Bakong & seorang pemain SK Serikaya telah dinobatkan sebagai JUARA BOLA JARING DAERAH PERAK TENGAH TAHUN 2010.
Setelah berhempas pulas bersaing dengan pihak lawan akhirnya kami berjaya memenangi kesemua perlawanan antara zon dalam daerah Perak Tengah ini. Pn. Siti Fatimah (jurulatih), Pn. Nurul Fitri (Pengurus Pasukan), Pn. Normala (Penyelaras Pemaianan) & beberapa orang lain adalah orang yang bertanggungjawab membawa kejayaan ini. Terima kasih dari kami seluruh warga pendidik Zon Bota terutama SK Lambor Kanan kepada mereka dan syabas diucapkan atas kejayaan menjayakan kejohanan tersebut sebagai tuan rumah peringkat daerah tahun ini.

Naib Johan disandang oleh Zon Parit dan tempat ketiga dimenangi oleh SK Dato' Sagor mewakili Zon Kg. Gajah. Manakala Zon Seberang Perak menduduki tempat keempat pada tahun ini. tahniah dengan semangat kesukanan yang ditonjolkan.Apa yang pasti kejayaan ini tidak akan berhenti begitu sahaja dan perlu dibuktikan dengan membawa sinar kegemilangan Perak Tengah ke Peringkat Negeri Perak.

No comments:

Khatam al-Quran Peringkat SK Lambor Kanan 2010

Sekilas Pandang

Related Posts with Thumbnails

Terdahulu d' Lambor Kanan

Powered by Blogger Widgets

Setia Bersama..

RUANG IKLAN

RUANG IKLAN