Thursday, August 13, 2009

Terasa baru sahaja diriku...ber'sms' dengannya...'Pergi Dirinya & Kita Kelak Tak Kembali' - Al-Fatihah...

Sungguh sayu pabila menerima sms yg muncul pada jam 12.20 tghri daripada sahabat. Terima Kasih Ustazah Faezah (SK Serikaya) diatas pemberitahuan tersebut yang pada ketika itu saya sedang menjalankan tanggungjawab di dalam kelas. Serasa baru sahaja saya bermain sms dengan Allahyarham tersebut untuk perancangan program Malam Amal.


Inilah yang dikatakan kekuasaan ALLAH. Tahun lepas saya berpeluang berbual2 dengan Allahyarham dibelakang pentas dan rentetan dari itu membuatkan saya bersms beberapa kali bagi merancang sesuatu sambil beramal. ........ Petang ini saya bergerak ke IPOH berseorangan dan sayu ini berpanjangan apabila radio kegemaran saya memainkan lagu gemersikan suara Allahyarham yang sememangnya telah menjadi icon utama penyanyi nasyid dalam diri ini.

Walau apapun yang berlaku , takziah buat keluarga dan seluruh anggota 'Rabbani'. Sesunggunhnya pemergiannya ini merupakan kehilangan yang sangat dirasai oleh peminat2 nasyid seluruh negara....-AL-FATIHAH.

Petikan : Malaysiakini.com/bm
Pemimpin Rabbani, Mohamad Asri Ibrahim, 40, meninggal dunia dalam perjalanan ke Pusat Perubatan Pantai (PMC), Kuala Lumpur kira-kira jam 11 pagi kerana sakit jantung.

Penyanyi utama kumpulan itu pengsan kira-kira 10.30 pagi setelah 20 minit menyertai program Syahadah musim kelima di Angkasapuri dan seterusnya dikejarkan ke hospital swasta itu.

1 comment:

sonata anak kancil said...

Al-Fatihah - semoga Allah mencucuri rahmatNya...

Khatam al-Quran Peringkat SK Lambor Kanan 2010

Sekilas Pandang

Related Posts with Thumbnails

Terdahulu d' Lambor Kanan

Powered by Blogger Widgets

Setia Bersama..

RUANG IKLAN

RUANG IKLAN